Witaj na moim blogu podróżniczym! Jeśli tutaj trafiłeś, to znaczy, że chcesz się ze mną skontaktować, lub zastanawiasz się nad współpracą. Jeśli interesuje Cię to pierwsze – na samym dole strony znajdziesz mój adres e-mailowy i formularz kontaktowy. Teraz parę słów o moich czytelnikach:
  • czytają mnie głównie osoby w wieku 25-34 lat, przekrój czytelników podobnie wygląda na blogu, jak i na fanpage,
  • wśród czytelników lekką przewagę mają mężczyźni (53 – 47 procent),
  • ponad 20% osób regularnie powraca na bloga po nowe wpisy,
  • moich czytelników interesują głównie podróże – przede wszystkim informacje i historie z odwiedzonych ode mnie państw, ale również bardzo interesują ich moje porady dotyczące wszystkiego, co związane z lataniem samolotami.
Oto 5 najczęściej czytanych tekstów na blogu: Tutaj screeny z danych demograficznych, kolejno Fanpapge, następnie Google Analytics: Aktualne statystyki bloga można sprawdzić w portalu SimilarWeb – autoryzowałem tam swoje statystyki Google Analytics, dzięki czemu SimilarWeb idealnie oddaje stan użytkowników na stronie. Prowadzę działalność na Facebooku, Instagramie oraz Newsletter. Oprócz tego prowadzę również własny tag na mikroblogu portalu wykop.pl – śledzi go prawie 2,5 tysiąca osób, jest jednym z najpopularniejszych tagów autorskich w serwisie. Mam za sobą współpracę komercyjną z niejedną marką – głównie z firmami z rynku outdoorowego. Kilkakrotnie współpracowałem z polską firmą Fjord Nansen, przeprowadziłem małą kampanię również ze sklepem AddNature. Oprócz współpracy z firmami sam działam komercyjnie od kilku lat – prowadzę dobrze działający sklep internetowy, jestem również autorem książki podróżniczej „Jak Zaplanować Podróż”, którą napisałem i wydałem całkowicie samodzielnie. Przykładowe wpisy, które powstały we współpracy z markami: Uznaję jedynie w całości jawną współpracę – jeśli wpis powstał we współpracy z firmą, informuję o tym czytelników. Jestem otwarty na każdą formę współpracy – teksty sponsorowane, afiliacja, angażowanie w kampanię również profilów w mediach społecznościowych. Nie musisz mieć gotowego pomysłu – możemy wymyślić coś razem 🙂 Chętnie przedstawię swoje pomysły na kampanię, jeśli nie masz pewności, jak powinna wyglądać. Jeśli masz jakieś pomysły, chcesz do mnie napisać, albo jesteś zainteresowany współpracą – napisz na kontakt@zbigniewwu.pl.